Spektaklis anglų k. žiūrovams nuo 15 m.
Autoriai: Tin Grabnar, Ana Duša, Tjaša Bertoncelj ir Urša Majcen
Režisierius ir koncepcijos autorius – Tin Grabnar
Dramaturgė – Ajda Rooss
Menininkė ir scenografė – Sara Slivnik
Kostiumų dizainerė – Tina Bonča
Kompozitorė ir garso dizainerė – Mateja Starič
Šviesų dizaineris – Gregor Kuhar
3D modelių ir figūrų dizaineris – Aleksander Andželović
Belaidės apšvietimo sistemos dizaineris – Matej Lazar
Menininkės ir scenografės asistentės – Katarina Planinc ir Laura Krajnc
Aktoriai: Łucja Grzeszczyk-Żukowska ir Krzysztof Bitdorf
Scenos vadybininkai: Adam Popławski ir Leszek Augustynowicz
Apšvietėjas – Michał Michalczuk
Garso technikas – Sebastian Truszkowski
Scenos technikai: Patryk Krzywosz, Maciej Małyszko, Maciej Matys
Lėlių ir scenografijos dirbtuvės: Lenkija: Agnieszka Łuszczewska, Bogusława Borowik, Inna Denysova, Krzysztof Stanik, Marta Lewkowska, Michał Wyszkowski, Monika Anna Wojniak; Slovėnija: Laura Krajnc, Olga Milić, Katarina Planinc, Lorena Bukovec
Medžiagos spektakliui „Jungiamieji skrydžiai“ rinkimas, kūrimas, ruošimas ir bendra projekto „Transportas“ dizaino koncepcija: Tjaša Bertoncelj, Ana Duša, Tin Grabnar, Urša Majcen ir Ajda Rooss
Projektą remia Europos Komisija pagal programą „Creative Europe“
Spektaklio nuotraukų autorius – Krzysztof Bieliński
Koprodukcija:
Lutkovno gledališče Ljubljana (Liublianos lėlių teatras, Slovėnija)
Lutkovno gledališče Maribor (Mariboro lėlių teatras, Slovėnija)
Białostocki Teatr Lalek (Balstogės lėlių teatras, Lenkija)
Eesti Noorsooteater (Estijos jaunimo teatras, Estija)
Klaipėdos lėlių teatras (Klaipėdos lėlių teatras, Lietuva)
Divadlo ALFA (Teatras „ALFA“, Čekija)
Trukmė – 40 min.
Premjera – 2025 m. vasario 22 d.
Spektaklio „Transportas: Jungiamieji skrydžiai“ veiksmas vyksta oro uoste – kultūrų ir kelionių sankryžoje bei globalizuoto pasaulio mikrokosme. Ši pereinamoji erdvė supina unikalias žmonių istorijas, tapdama galinga šiuolaikinės visuomenės metafora. Iš pradžių atvira ir svetinga, simbolizuojanti laisvę ir lygybę, ji palaipsniui atskleidžia savo tamsesnius sluoksnius.
Ar globalizacija tikrai mažina išankstinius nusistatymus, ar tik slepia juos po politinio korektiškumo šydu?