Klaipėdos uosto infrastruktūros plėtros projektas atnešė reikšmingų pokyčių, leidžiančių „Vakarų krovai“, priklausančiai „VLG grupei”, pasiekti naują efektyvumo etapą.
Pirmą kartą įmonės veiklos istorijoje vienu metu buvo aptarnaujami du „Handysize“ tipo laivai. Šį proveržį įgalino Malkų įlankos infrastruktūros išvystymo projektas, apimantis gilinimo ir krantinių rekonstrukcijos darbus, į kuriuos investavo Klaipėdos uostas.
„LOWLANDS LAMBIK“ laivas buvo pakrautas 31 500 tonų kviečių, tuo tarpu į „NOR VIND“ iškrauta 8 900 tonų trąšų. Pasak įmonės atstovų, didelės apimties krovos operacijoms buvo kruopščiai ruoštasi, pasitelkiant modernią techniką, užtikrinančią sklandų procesų vykdymą. Lygiagrečiai terminale vyko ir mažesnių laivų aptarnavimas, sklandžiai koordinuojant įvairius procesus.
Iki krantinių rekonstrukcijos „Handysize“ tipo laivai galėjo būti aptarnaujami tik dalinai, nes tam trūko tinkamo gylio. Dabar, plėtros dėka, jau galima aptarnauti ir „Panamax“ tipo laivus, kurių ilgis siekia nuo 225 iki 245 metrų. Šie pokyčiai atveria plačias galimybes, įskaitant platesnį krovinių spektrą, didesnę finansinę naudą ir augantį konkurencingumą.
„Investicijos į infrastruktūrą ne tik stiprina Klaipėdos uosto pozicijas tarptautinėje arenoje, bet ir prisideda prie visos jūrinės Lietuvos gerovės,“ – rašoma įmonės pranešime. Naujai pasiektas mastas yra akivaizdus žingsnis į priekį, užtikrinantis ilgalaikį augimą ir inovatyvių sprendimų pritaikymą uosto veikloje.